O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

środa, 18 kwietnia 2012

Pora zejśc na ziemię ;-)

Zmalowałam dziś czterdziestą czwartą akwarelkę w tym roku  (nie licząc tych tutorialowych...) Jest jednocześnie dziesiątą w formacie 70x50 cm i piątą w kwietniu :D
No , se podsumowałam :D
Niestety, muszę zejść na ziemię i powrócić do formatów które prędzej znajdą kupca ...
Nie wiem, jak mi będzie z tym :(
Nie wiem też co malować :(
Chyba jakieś owoce - dla relaksu, bo jeśli miałabym malować dla relaksu kwiatki to pewnie byłyby to dmuchawce albo osty puchate, ewentualnie jakieś stokrotki, marcinki czy margerytki - a tych mam sporo wymalowanych ... Jakoś nie nęcą mnie jeszcze maki , a wszystkie inne drobiagi kwiatowe źle się maluje w wielkości makro :)

No, więc owocki i warzywka ... Winogrona zalatuja kiczem ... Rasowe są cebule, czosnki, jakieś pory ... Ino kto to kupi ?
Kuszą mnie czereśnie, agrest :), jabłuszka - ale takie bardziej jabłuszkowe niż granatowe :D
I chyba sie wezmę coby zmienić plamę i kolorki ... Mam przesyt zielonego i szarego ...

Poniżej mój dzisiejszy - jakże zielony - poranek (do mycia)
A od jutra zmiana kolorów (oby!) i tematów :)

























Pozdrawiam Gości i biegnę szukać czereśni :D

9 komentarzy:

  1. Śliczne to jest. Ja tam bardzo lubię takie klimaty. Fajne, stonowane (i naturalne) kolory, nie szczypie w oczy.
    A cebulki i pory ? - brzmi kusząco. Na kuchenną ścianę jak znalazł ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) zacznę od czerwonego bo stęskniłam się za tym kolorem :) , później jakieś zółte ... cytrynki ? Cytrynki są wdzięczne ! :)

      Usuń
  2. a ja nie cierpie martwej natury, ale i tak w akwareli na razie jestem noga, wiec nie ma problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie wiem jak się do tej wypowiedzi ustosunkować :D - powodzenia ? :D

      Usuń
  3. Witam.Podziwiam talent.Proszę napisac jaki jest wymiar tej akwareli i cena.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń