O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

piątek, 13 kwietnia 2012

Pasmowo - prawie tutorial :-)

Malowałam wczoraj Romkowe trzciny na podskomlińskich rowach melioracyjnych :-)
Poeksperymentowałam z lekka i wiem co powinnam następnym razem uwzględnić ...

W kroku 1. podzieliłam kartkę na 4 pola - dwa dolne paski - pas trawy i trzciny, trzeci od dołu pasek(plany dalsze)  zakleiłam taśmą papierową i czwarty pas to niebo. Pomalowałam niebo, odwróciłam obrazek i zamalowałam cały dół na żółto - podstawa pod trzciny, zaś odwróciłam i naniosłam najdalsze drzewa.


W kroku 2. za pomocą grafionu naniosłam płyn maskujacy tam, gdzie chciałam zostawić żóte źdźbła trzcin .
Jak tylko obeschło - namalowałam cały dół czyli wszystkie pasma pola i tło trzcin

Później zdjęłam taśmę maskującą i dodałam drzewa planu drugiego
I w kroku ostatnim zdjęłam płyn maskujący z trzcin, troszki je pomiziałam i poprawiłam najdalszy plan :-)
I już

Pozdrawiam Gości  :-)


2 komentarze: