O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

środa, 11 kwietnia 2012

Akwarela czterdziesta albo czterdziesta trzecia ...

Tuż przed świętami - w Wielki Czwartek wybrałam się z wizytą do Romków, do Wrocka.
Pojechałam odpocząć i nabrać sił oraz chęci :-)
Ten wyjazd był mi baaaardzo potrzebny i bardzo mi pomógł naładować baterie - Dziękuję Kochani !!!

Przy okazji zawiozłam kilka akwarelek na planowaną i organizowaną przez Romka wystawę majową, oraz zmalowałam trzy akwarelki tutorialowe. Dlatego nie wiem , czy liczyć je do mojego tegorocznego dorobku, bo to są prace ... szkicowe? W każdym razie - błyskawiczne jak na moje malowanie . Wszystkie trzy filmiki wrzucił Kok na YouTube, a ja dałam linki na mojej stronie w dziale tutoriale.

Wczoraj zaś zmalowałam w domu wielkoformatową akwarelkę na podstawie zdjęcia Kazika vel Wzroko. Teoretycznie ją skończyłam, ale nie jestem z niej w pełni zadowolona i wciąż rozmyślam co by tu odjąć ...
Już trochę wymyłam cerkiewny budynek (trochę na tym zyskał i trochę stracił - jak zwykle)
 Wrzuciłam do fejsbukowego katalogu fotki do stanu przed poprawkami i nawet wrzuciłam ją na devianta i digarta, ale z diga już usunęłam. Poczekam aż skończę :-)

Dziś wybrałam sobie do malowania Romkowe pola z trzcinami na melioracyjnych rowach i dzień cały obmyślam strategię ...
Niby wiem jak to namalować, ale chciałabym osiągnąć lepszy efekt niż przy cerkwii. Więc siedzę i patrzę i myślę :-)

Do jutra! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz