O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

niedziela, 18 marca 2012

Zdbicka brzoza 2 - akwarela trzydziesta!

Dziś zaszalałam !:) Porwałam się na cały arkusz Fontenay, ale zmniejszyłam obszar pracy do 70x50 cm, coby móc to w jakis sensowny sposób oprawić - czyli potrzebna rama i passe-partout będą miały 80x60 cm ...

To nie jest pierwsza praca tej wielkości - zmalowałam ich chyba cztery ... co najmniej - ule na zamówienie, dąb , zielony szpaler i słoneczny bór sosnowy - tez na całych arkuszach - tyle że Cansona Montvala. Pierwsza w tym roku :-)

Zupełnie inaczej mi się maluje taki format - zdecydowanie łatwiej z uwagi na mój słaby wzrok i pełno cienkich gałązeczek, które byłyby koszmarem w mniejszym formacie.
Zrobiłam mini tutorial - w 5 krokach jak powstawała praca wrzuciłam go na moja stronę do zakładki tutoriale :)
A tutaj tylko efekt końcowy

























Pozdrawiam Gości serdecznie :-)

1 komentarz: