O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

sobota, 10 marca 2012

Czeka mnie ciężki tydzień

Znowu zasiadam w międzynarodowym jury i znowu czeka mnie mnóstwo pracy i wysiłku, żeby wybrać najlepsze 10 prac - tym razem w trzech kategoriach, czyli w sumie 30 prac!
Najmniejszy problem będę miała chyba z działem rysunek bo mam specyficzny gust w tej kwestii i zachwyciło mnie niewiele więcej niż 10 prac...
Głosowanie jurorów jest  tym razem jawne - w gronie sędziów - co jest bardzo fajne bo przy okazji poznam gusta innych - w tym mistrzów akwarelowych :-)
Rozpoczęło się dzisiaj i zakończy 17 marca, więc czeka mnie ... siedem dni rozterek :D

Tymczasem równie długo nie malowałam ... Dwa ostatnie dni "stroiłam się" do dwóch obrazków - jeden z działu inspiracje akwarelowego forum - autorstwa aronova, drugi wykopałam z czeluści Romkowych zasobów :D i postanowiłam je oba zmalować dziś ! Inaczej następne kilka dni zastanawiałabym się w jakiej kolejności je namalować :D

poniżej obrazek 54x36 cm wg cz-b fotki aronova "W żółtej mgle" - tak sobie wymyśliłam


 Zaraz  po obiedzie biorę się za Romkowy zakątek wiosenny - w zuuuupełnie innym nastroju i barwach :)
Iba chyba dziś już nie zdążę wkleić, bo wolę fotki robić za dnia w naturalnym oświetleniu

Pozdrawiam gości i do jutra!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz