O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

poniedziałek, 19 marca 2012

Wąwóz korzeniowy

No! Doczekałam się fotki od Romka i zmalowałam bardzo radosną jej  interpretację . Szkoda, że na fotce dużo stracił, ale ja jestem bardzo zadowolona :-) Szkoda tez, że mało kiedy jestem tak zadowolona :D

Namęczyłam się troszkę żeby zmiękczyć krawędzie bez wymywania i bez maski i zanim wszystko wyschnie, no bo format galanty - zaś 70x 50 cm .. ale udało się, bom siedziała w zimnym pokoju i chlapała ile wlezie.
Tak, ten format jest dla mnie - najprzyjemniej mi na nim malować :-)Szkoda tylko, że papier taki drogi :D
























Patrząc w monitor czegoś mi brakuje ... Patrząc na oryginał - niczego .
Dziwne :-)
Może dochlapię jutro troszki liści, ale naprawdę nie wiem, bo ta myśl mnie dopada tylko jak patrzę w monitor :-)

Dziękuję Romkowi i Bosi, za udostępnienie fotki, choć obrazek bardzo od niej odbiega ...
Dziękuję tez Gościom za wizytę :)

2 komentarze:

  1. ładnie, oj ładnie
    zazdroszczę jakościowo i ilościowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zazdrościć :D trzeba malować :D Dziękuję :)

      Niestety, zaś wracam do połówek papieru z powodów finansowych :(

      Usuń