O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

poniedziałek, 20 lutego 2012

Chmury leniwe na niebie

Eh, iba zepsułam akwarelowa plamę dążąc do przestrzenności tej pracy. Osiągnęłam lepszą głębię ale straciłam lekkość akwareli, chociaż Agusia stwierdziła, że poprzednie były ciężkie :D

Ciekawam co powie na te /?

Teraz się cieszę, że nie malowałam tego obrazka na całym arkuszu :D . Żal byłby większy :D , a tak straciłam połowę - czyli 54x36 cm :D

Nic to! Po obiedzie maluję rumianki albo margerytki ... a może stokrotki ? Mam nadzieję, że wyjdzie lżej :-)
...
Namalowałam prosienicznik szorstki :D - nawet niezłe wyszło - puchato, ale muszę skończyć dół ino już nie mam siły :-) więc jutro dopiero się nim pochwalę ... (jak nie skiepszczę)

Tymczasem dobranoc Gościom :-)

4 komentarze:

  1. dużo lepiej,teraz ma się wrażenie nadchodzącej burzy w samym środku lata :^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmury to bardzo ciężki temat. A Ty "podniosłaś rękawicę" i wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń