O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

piątek, 17 lutego 2012

Akwarela piętnasta :-)

Zmalowałam 15stą akwarelkę w tym roku i chyba najlepszą :-)

Fotkę zrobił Romek we wrześniu 2011 roku na moją prośbę i z miejsca, na którym go postawiłam, bo ja, o3wiście nie wzięłam na wycieczkę objazdową aparatu, ino koszyk na grzyby ...
Na szczęście Romek swój aparat miał (jak zawsze i wszędzie) i mi ten moment cyknął i dziś dojrzałam, żeby zmalować :)
Na obrazku są Bożenka - żona Romka i Irek - mój mąż :D Straaasznie tam wiało! ziąb niesamowity ale miejsce śliczne i światło też :-)
Postanowiłam ten obrazek namalować Romkom, bo zbliża sie 10 rocznica naszej znajomości :-)
Zamaskowałam tu wyłącznie barierkę i ogrodzenie od stanicy wodnej :-)

pozdrawiam Gości :-)

1 komentarz: