O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

wtorek, 1 stycznia 2013

Wszystkiego Wspaniałego w Roku 2013 !!!

Rok 2012 za nami, wypada podsumować :D nie tylko w kwestii malarskiej :-)


A/ :  Zmalowałam  74 akwarele z założonych 104... czyli zrealizowałam ponad 70 procent
poniżej wszystkie w krótkim filmiku :-)


B/: Doczekałam się wersji czytanej moich  dwóch bajeczek- zamieszczonych w Bajkowni :-)

1/bajka o łowach
 

2/ Zaczarowana kołysanka :=)

                                     

C/: Zaczęłam ponownie uczęszczać do Łódzkiego Domu Kultury na cotygodniowe spotkania czwartkowe w Klubie Plastyka - prowadzone przez prof. Hungera i dorobiłam się legitymacji Klubowicza :-).
Dzięki tym spotkaniom podjęłam decyzję o poprowadzeniu w styczniu warsztatów akwarelowych dla członków Stowarzyszenia. Zapisało się ponad 28 osób :o . Pierwsze zajęcia już w najbliższą sobotę :-)
Poznałam tam Blankę :-) która w listopadzie 2012 otworzyła przemiłą galeryjkę i umieściła w niej również moje prace :-) Sprzedały się dwie !!! :-)

D/ : Poczta Polska wykupiła licencje na umieszczenie mojej akwarelki na planszach wystawy pt "Wielcy Polacy" Z powodu wielkości pliku pierwotny wybór został zmieniony na Wierzbowisko wielkie :-) .



D/: Zaczęłam ponownie piec własnoręcznie chleb wyłącznie na zakwasie :-) i dopracowałam ściągnięty z sieci przepis mirabellki do własnych potrzeb - to będzie nasz chleb codzienny :D i wiem, że tym razem pozostanę wierna włąsnej piekarni na dłuuuuuugo (poprzednio miałam problemy z zakwasem i temperaturą w mojej kuchni - tym razem opanowałam zastane warunki i umiem sobie radzić z przeciwnościami :-)

 I tyle NA 2012

Plan na rok obecny:
1/ również 104 akwarele - nie licząc warsztatowych
2/ płytka z tutorialami z warsztatów
3/ wystawa powarsztatowa uczestników ale z prac, które namalują samodzielnie :D
4/ być może jakieś warsztaty płatne
5/ może jakiś dłuższy plener malarski :-)

i już :D

Podsumowując : rok 2012 , mimo pewnych problemów domowych , był udany . Przede wszystkim dlatego, że wróciłąm między ludzi i sprawia mi to dużą frajdę :-)

Życzę Gościom w 2013 roku również wielu sukcesów - mogą być malutkie, bo jak mówi przysłowie - ziarnko do ziarnka ... Cieszmy się tym wszystkim czego na ogół nie widzimy .
Spokoju, weny, radości z tworzenia, miłości i zdrowia !!!!

8 komentarzy:

  1. Sukcesy odniesione, plan prawie wykonany! Życzę spełnienia planów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję minionego roku i planów na przyszły też! Życzę powodzenia w realizacji i samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, właśnie obejrzałam sobie ten filmik z Twoimi pracami z 2012... Ależ to było przyjemne! :) Oglądając myślałam sobie, jak wiele pracy w to włożyłaś, jak główkowałaś nad nowymi technikami, sposobami malowania... To mnie dopinguje do pracy, dziękuję Ci bardzo i powodzenia na drodze nauczycielskiej! Masz tyle akwarelowych mądrości do przekazania i tłumaczysz bardzo rzeczowo, na pewno się sprawdzisz!
    Uściski,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze rysunek kalkowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysunek nie jest kalkowany - rysowałam długopisem :-)

      Usuń