O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

środa, 2 stycznia 2013

Pierwsze dwie

No , wzięłam się ostro do roboty i zmalowałam dwie akwarelki :-)
Wczorajsza to peonie - formatu 50x40 cm


Dzisiejsze morze (pierwsze w życiu moim akwarelowe) formatu 50x30 cm :-)


Podeszłam wczoraj też do irysków, alem kiepściła z lekka i ostawiłam na zas ... może je podrasuję, a może wywalę i namaluję nowe :-)

Czyli wystartowałam pełną parą i oby tak dalej :D

pozdrawiam Gości ciepło !

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki :-),, mam nadzieje, że kolejne wyjdą jeszcze lepiej :-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, jak tak dalej pójdzie, wyrobisz 200% normy ;-)
    Piwonie (peonie?:-O )są śliczne, a i morza gratuluję, skoro to pierwsze, to tym bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! jestem zachwycona. Pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełen podziwu dla warsztatu i ekspresji z jaką udało się Pani zrobić tą technika morze, zwłaszcza ... za pierwszym podejściem!!! Jeśli zechce Pani wystawić swe prace on-line w mojej galerii dla malarzy amatorów - orbiting art gallery *legionOVO*, którą właśnie uruchamiam, to serdecznie zapraszam do siebie w daleką podróż przez kontynenty.
    pozdrawiam,
    Krzysztof
    family@artgallery-legionovo.eu

    OdpowiedzUsuń