O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

czwartek, 24 stycznia 2013

Letnie iryski i zimowy kot :-) -tutorial filmowy

Czyli dwa obrazki na niebiesko ... no prawie :D
Iryski po tygodniu leżenia w "poczekalni  do wywalenia " załapały się jednak i przeżyły.


A kota zmalowałam wczoraj z myślą nagrania tutoriala dla moich studentów warsztatowych, bo w sobotę będą malowali już całkiem samodzielnie puchate miśki :D
W ostatnią sobotę, na trzecich zajęciach uczyłam ich malować na miękko ... bo na mokro już potrafią wszyscy - kłaść śliczną, równą plamę :)
Ale pomyślałam , że może zdążę im pokazać jak namalować miękkie zwierzątko, i  zapamiętają, i sobie na warsztatach poradzą :-)

 poniżej tutorial filmowy - może innym też się przyda :-)

Zapraszam, pozdrawiając Gości serdecznie :-)

1 komentarz:

  1. Czuję się powalona! Co innego zobaczyć śliczne iryski, już gotowe, a co innego zobaczyć jak taka akwarelka powstaje! Cudne! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń