O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

wtorek, 3 stycznia 2012

Trudny wybór

Czeka mnie kilka dni ciężkiej pracy i dylematów.
Muszę wybrać 10 najlepszych prac z tych konkursowych - spośród 525 .
O ile wybrać jest już ciężko, o tyle ustawić je w kolejności i zapunktować od 10 do 1 - jeszcze trudniej. Siedzę sobie i wybieram te, które mi się podobają bardziej niż inne ... Pierwszym  kryterium wyboru będzie mój gust -  szukam takch, które powalają albo warsztatem, albo tematem, albo stylem , albo kolorystyką ... i podobają mi się jednocześnie.

Tak sobie gromadzę linki i na chwilę obecną wybrałam :

Z katalogu I  - siedemnaście prac :

Z katalogu II - szesnaście prac

 i z katalogu III - dwanaście :

 Zastanawia mnie zniknięcie jednej z prac Renaty Kukli - tej, która w klasyfikacji wstępnej miała więcej punktów niż praca druga, która ostała.

No dobra, wybrałam te czterdzieści pięć prac kierując się gustem ...

W następnym kroku będę się kierowała oryginalnością pracy - indywidualnością . Czyli najpierw wyeliminuję te prace, które nie są oryginalne, jedyne ;-) , czyli takie, których w necie jest sporo i nie umiem rozpoznać autora bo wielu maluje podobnie.

A ostatnim kryterium będzie warsztat, czyli prace, których nie potrafiłabym na dzień dzisiejszy tak namalować :)

No ale to trzeba przemyśleć więc dziś nie podejmę decyzji ostatecznej ... Która oczywiście do końca konkursu będzie tajna :D !!!

Pozdrawiam serdecznie Gości :) w tym Nowym Roku 2012 !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz