O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

wtorek, 31 stycznia 2012

Sad

Sad na podstawie fotki z netu zmalowałam dopiero dzisiaj :D ale nic to. Zastąpiłam payne's grey indygo :-) . Niebo malowałam dwukrotnie - najpierw ultramaryna a później indygo. Bałam się malować wyłącznie indygo bo mógł mi się później nie dać zmyć, gdybym chciała ...Ale i tak nie zdążyłam nic wymyć bo mąż mi tak napalił w kominku od rana, że praktycznie wszystko schło w błyskawicznym tempie i na wybieranie było za późno. Aż się boję co to będzie na naszym plenerze czerwcowym - słońce i wiatr nie pozwolą na zbyt powolne ruchy
To niebo w rzeczywistości nie jest aż tak ciemne... na fotce było jeszcze wilgotne, więc zblednie do jutra ;-)

a tutorial tu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz