O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

sobota, 31 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku 2012 !

Chciałabym, żeby nadchodzący 2012 był dla mnie tak samo dobry jak mijający 2011. Bardzo mnie ten rok podbudował :-) Miałam kilka malutkich osiągnięć , które naładowały mnie pozytywnie. Mam nadzieję, że pozytywnej energii wystarczy mi na ten kolejny rok.
A cóż takiego mnie spotkało ?
Ano wystartowałam w czterech konkursach i w każdym zostałam laureatką :-)
W konkursach malarskich zdobyłam pierwsze miejsce w kategorii światło - moim Edkiem

oraz wyróżnienie w konkursie"tańczące drzewa" zdobył mój siny dąb.

Pierwsze miejsce zajęłam w konkursie na "wyrób inny" prezentując dżem wiśniowy :D

Dżem wiśniowy
I trzecie miejsce w konkursie organizowanym przez Fundację Foster "objaśnianie świata"- na bajkę dla dzieci - przesyłając moją bajkę o osach.

Bajka o jajkach

Oprócz tego dwie moje prace zostały Daily Deviations  - dęby dwa
 i brzezina we mgle
Niemałym sukcesem było dostanie się do galerii Pepiniera, która jest nastawiona głównie na malarstwo figuratywne. Udało mi się w niej sprzedać mój nagłówkowy Sad


No i niejako wisienką na torcie było zaproszenie do grona jury w międzynarodowym konkursie akwarelowym. Mam znakomite towarzystwo - wybitnych akwarelistów z całego świata ... a pośród nich moja skromna osoba ... Wielkie to wyróżnienie :) i radość !


Na zakończenie tego wspaniałego roku wystawiłam na aukcje allegro - dla WOŚP moje ostatnie drzewo - samotnika w gąszczu :-) Już osiągnął cenę 165 zł, co mnie bardzo cieszy :-)




Pozdrawiam Gości serdecznie życząc, by w nadchodzącym roku 2012 spotkało ich mnóstwo radości - nawet takich malutkich jak moje - one naprawdę maja wielką moc :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz