O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Jaskry

Zebrałam się dziś ambitnie, coby nakręcić tutorial ... Roboty od cholery z moim kompem - każdy kilkusekundowy klipek musiałam zapisywać oddzielnie , bo skleić ich na moim kompie w programie windowsowym się nie da , a wyczyścić musiałam dżwięk. Sklejać będę w Picasie, która mi nie wiesza ...

Prawie nie widzę na oczy, ale to najmniejszy problem :D
Większy jest taki, że na filmie widac ile farby wkładam na mokro a późniejszy efekt nijak do tego pasuje ...
Może do końca tygodnia zmontuję ... oby
Tymczasem gotowy obrazek ;>
Pozdrawiam Gości  :-)

2 komentarze:

  1. Świetne, Lusiu!!!!!!!!!
    Masz zajmujące hobby!!!!
    Czy robisz to dla pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej dla sławy ... Bo wiesz Hogofogo ... pieniądze przyjdą po śmierci, pod warunkiem, że będę sławna !!!!

    OdpowiedzUsuń