O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

poniedziałek, 29 października 2012

Dwa lasy

Podobne niby ... a jednak różne :) Jedenrośnie w Zdbicach - na północy , drugi za Bielawą - na południu :-)
Oba o tej samej porze roku i dnia - czyli o świcie...
Mam ostatnio obsesję sosnową :) więc ćwiczę.
Pierwszy popełniłam z użyciem indygo, sieny nat i brązu van dyck, drugi - ultramaryny, sieny  nat i palonej, brązu van dyck i czerwieni pt kraplak bo chciałam coby był cieplejszy.
No i oczywiście dużo wody i ręczników papierowych i cierpliwości :D






















Nie wiem co mnie podkusilo domalować cienie ... cóż, jutro pomyślę jak to naprawić :D

pozdrawiam gości serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Hm...chyba jeszcze dużo patrzenia muszę się uczyć od Pani, bo mnie te cienie bardzo się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.Joanna Blanka Garmulewicz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... ja jestem zawiedziona i korci mnie namalować ten las raz jeszcze a tego obrazka wyciąć mniejszy pomijając nieudane fragmenty :-)
      Podobno wszyscy w SPA mówimy do siebie po imieniu ? :)
      pozdrawiam ciepło :)
      jola

      Usuń