O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

piątek, 2 grudnia 2011

Przenosiny

Pomalutku przenoszę się z blogiem z Onetu.
Tymczasem będę pisała tu i tam - te same notki :) - Do końca grudnia. A od stycznia już tylko tutaj.

Póki co - maluję drzewa :) w zieleniach. Oswajam zielone :D

Zieleń to kolor, za którym nie przepadam.
Już kilkakrotnie podchodziłam do niego i czasem mi się udało, ale najczęściej nie byłam zadowolona z efektów.
Staram się uzyskać zielone bez użycia farby zielonej

"Siny dąb w zieleni" Namalowałam go mieszając różne żółcie i dwa paynes grey - jeden Rembrandtowy, jeden Horadama... i wyszło złudzenie optyczne zieleni :)

"Kwitnący sad"

 wzbogaciłam paletę o niebieski Horadama - Delph blue - taki, co go dodają jako gratis do zakupów . :D No i oczywiście żółcienie i szarości payna.

Sady kocham na równi ze starymi drzewami - stare sady, takie, co już ich prawie nie ma. Nawet w necie trudno znaleźć fotki starych, bielonych sadów. Trzeba więc malować jak najwięcej póki są ;-)

Mam na szczęście z Sulęcina kilka sadów - i je jeszcze w grudniu zmaluję, bo wymyśliłam sobie "skleić" na zakończenie roku - film z moim dorobkiem akwarelowym z 2011 roku i jako podkład muzyczny mam zamiar użyć piosenkę "Sad" Wolnej Grupy Bukowina

Tymczasem pozdrawiam serdecznie Czytających

2 komentarze:

  1. Ten dąb mnie powala. Śliczny. Zresztą chyba pisałem na jakimś portalu. Pozwolę sobie dołączyć się do obserwujących.

    OdpowiedzUsuń