O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Plenerowy niezbędnik

Ponieważ na dniach mam poprowadzić warsztaty plenerowe , a nie wiem ile z pań malowało już akwarelami w plenerze - przygotowałam zdjęciowy opis mojego  niezbędnika :D
1/ torba ze wszystkimi narzędziami i gadżetami , krzesełko i podkładka pod papier

 2/ w jednej przegródce torby : woda w butelce, wiaderko oraz spora rolka ręczników papierowych
 3/ w drugiej przegródce torby trzy pudełeczka :D

 4/ w największym pudełku - paleta z płytki ceramicznej i pędzle
 5/ w mniejszych pudełkach - osobno - farbki w kostkach i farbki w tubkach, a w wiaderku mieści się szmatka, maska, spryskiwacz z wodą i taśma klejąca do papieru
Należy jeszcze pamiętać o papierze :D:D:D

Pozdrawiam Gości , a przede wszystkim moje Studentki :D

1 komentarz: