O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

środa, 14 listopada 2012

Zmiana formatu ?

Eh, będę chyba musiała ponownie zmniejszyć format prac, bo moje wszystkie "małoformatówki" rozeszły się i pozostały mi tylko te wieeeeeeeelkie :-) Muszę znaleźć sponsora i oprawić sobie przynajmniej 9 :D oraz rozwiesić w mojej domowej - pracownio-sypialni . Będą jak znalazł na jakąś wystawę :D
Nie zakładałam sprzedaży w tym roku - w planach miałam wyłącznie malowanie - a tymczasem sporo prac wzięła Ania do swojej internetowej galerii, a pozostałe - Asia  do stacjonarnej :-)
Muszę więc coś mniejszego zacząć malować.
Chodzą za mną irysy i osty puchate :-) Chodzą łódki Romkowe i Zuza Stokroty -  grzebiąca w plażowym piasku :) Chodzi za mną martwa ze szkłem - ale to chyba sobie zostawie na warsztaty, bo tam będziemy na martwej ćwiczyć . No i chodzi za mną drzewo Tatranki ... Bosz ... tyle za mną chodzi że trudno coś wybrać  :-)

Ale dziś piekę chleby i robię zimne nogi więc raczej nie zmaluję nic ... Choćby szkic zrobić ...

3 komentarze:

  1. Ech, nie ma to jak "coś" za człowiekiem chodzi! Ale jak chodzi tyle cosiów, to zaczyna być frustrujące, ten brak czasu...Zmiana formatu tu też może pomóc, małe się chyba jednak maluje trochę szybciej? Można wykorzystać te skrawki chwil;-)
    Jestem bardzo ciekawa nowych prac na mniejszym formacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. SIĘ nie przyznałas do zimnych nóg ,>) mmmmmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w słoiczkach, spoko, przyjedźcie to poczęstuję :D

      Usuń