O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

sobota, 12 października 2013

Wspomnienie początka i końca lata :-)

No i zmalowałam obrazki dwa :-)
Jeden dzięki Belli - bo mnie zmobilizowała i w dniu zbierania prac na wystawę zmalowałam
"Impresję z kościołem w tle" wielkości 70x45 cm - bo taką miałam ramkę wolną i paspartka :D
Ten obrazek chodził za mną od początku czerwca - widok z drogi koło Pieczysk - wspomnienie pleneru akwarelowego:-)


To było we czwartek,a dziś, dwa dni później namalowałam wspomnienie ze Zdbic - kawałek boru świerkowego wg fotki Koki :-)
Też taki wielki
Kręciłam dziś filmik z malowania tej akwarelki zapraszam :)
filmik

Tymczasem pozdrawiam serdecznie Gości i całuję ciepło Bellę i Kokę :-)

10 komentarzy:

  1. Będzie co wspominać patrząc na takie cudowne prace tym bardziej że to chwile spędzone też z Tobą .

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na filmik. Obie akwarelki cudowne! Warto było to "chodzenie" przełożyć na papier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Filmik podrzuciłam koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  4. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Bardzo piękne obie. Jedna otwarta, druga zamknięta!

    OdpowiedzUsuń