O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

sobota, 27 kwietnia 2013

Morskie klimaty

Na samym początku roku zmalowałam pierwszą falę ... szykowałam się do konkursu marynistycznego w SPA . Prace oddawaliśmy  przedwczoraj :-) i zaniosłam aż dwie - drugą falę - już bez maski , oraz wyprawę w rejs którą zdążyłam we czwartek rano namalować. Dosłownie w ostatniej chwili. Przy oddawaniu prac podglądałam inne (w różnych technikach) i stwierdziłam, że poziom jest bardzo wysoki i moje dwie marnoty raczej nie mają szans. Wernisaż pokonkursowy odbędzie się 28 maja - w dniu wyjazdu na plener akwarelowy - więc nie będę obecna...
poniżej moje wypociny :D

druga fala - 30x50 
oraz ruszamy w rejs - 35 x 50
Przy tym ostatnim niestety musiałam zastosować maskę bo moje pędzelki mają tendencję do rozbujania i często gęsto wpuszczają farbkę na tereny zakazane :D
Zastanawia mnie dlaczego nie widać w tej pracy ilu niebieskich odcieni użyłam :o
i turkus i cobalt i indygo i neutral tint ... wszystko się zlało w jeden  :D
Pracę malowałam zainspirowana fotografią G,Zajączkowskiego z facebooka :-) oczywiście za jego zezwoleniem. Przeinaczyłam niebo - dodałam chmury coby zdynamizować obrazek.
No i już.
Pozdrawiam Gości serdecznie :D

3 komentarze:

  1. Jakie marnoty?! Nie zgadzam się, ja jestem zachwycona nimi!
    Ps. A gdzie koty? Miały być między wierzbami a falami..?

    OdpowiedzUsuń