O mnie

Blog jest dalszym ciagiem mojego akwarelowego bloga z onetu
Będę go kontynuowała tutaj

piątek, 24 lutego 2012

Pajęczyny

Przyznam, że na fotografii obrazka znacznie lepiej je widać . To kolejny obrazek z serii, która w trakcie malowania prosiła się o spalenie ... Dałam jednak szansę i kartce , i farbkom i mnie samej ... A nóż widelec znajdzie się ktoś, komu się spodoba ?
Wszak babcia mi zawsze powtarzała "każda potwora znajdzie swego amatora"


Dziś (25go lutego) doskrobałam troszkę pajęczych nitek ... i zrobiłam fotkę w rzeczywistych kolorach :-)
taka troche smutna ta akwarelka :(







Jak zwykle ostatnio - zdbickie brzozy i zdbickie pajęczyny Romkowe :-), jak zwykle połowa arkusza , czyli 54x36 cm ma obrazek

4 komentarze:

  1. zakochany jestem w Twych akwarelach :)

    _
    http://garniturzpozorow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz widać, że pajęczyny. Bardzo mi się podobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, piękna akwarelka wyszła, pozdrawiam!Agata

    OdpowiedzUsuń